Setkání s cestovatelem a dobrodruhem Petrem Kubným a jeho „Žlutou střelou“.

17.03.2023 00:00

Ahoj Všem :-)

16.3. jsem se zúčastnil opravdu skvélé bezkonkurenční cestovatelské přednášky Petra Kubného v klubu Galerka.
A nebyl bych to já, kdybych k tomu neměl svůj příběh :-))
Petra jsem poznal asi před 3 roky, co by uchazeče o hru na ukulele v mé kytarové škole – už po úvodním seznámení a pár lekcích jsem mu viděl v očích obrovskou jiskru, velkého dobrodruha a člověka, který si chce užívat život opravdu naplno. Po půl roce úspěšně a velmi dobře zvládl základy hry na UKU a poté prozradil, že chce cestovat. V tu chvíli jsem ještě netušil, co vše má v plánu a hlavně jak…
Po propojení na FB jsem Petra sledoval a podporoval neb se z pěšího dobrodruha stal koloběžkař a pak už to jelo – nakonec jsem žasl, co vše tento mladý chlapík z Koběřic u Opavy za poměrně krátkou dobu dokázal a ujel. Před 2 – 3 měsíci jsem si psali a už nevím jak, ale řekl jsem mu, že mám kamaráda v Novém Jičíně z MKSNJ(Jiřího Macíčka) a ten dává prostor nejen umělcům, ale také přednáškám.

Petře díky za čupr přednášku a přeji Ti mnoho šťastných kilometrů a nezapomenutelných zážitků na tvých cestách a tvé „Žluté střele“.

J.


Přihlášky:

- výuka kytary
- kurzy
- semináře
 

 

 

 

 

Anketa

Jaký máte rádi hudební styl?

Rock (173)

7%

Pop (1 720)

68%

Klasiku (86)

3%

Jazz (53)

2%

Folk (502)

20%

Celkový počet hlasů: 2534


 

Email: 

jaluvka.jakub@gmail.com